tirsdag 12. juni 2012

Moodboard

Til sommeren skal vi lage kjellerstue. Moro!
Først må rommet tømmes og nivaskes, males og fuges.
Så håper jeg å finne et lyst og lett vegg-til-vegg-teppe
i tykt ull, som gir litt isolasjon. (forslag mottas med takk!)

Når kamera er frisk igjen skal jeg ta før-bilder.
(ser ikke ut!)

Men foreløpig drømmer jeg om å fylle rommet med dette:

Litt sånn som dette kunne jeg tenke meg det.
Vit Tvättkorg med Lock
Förvaringskorg liten multi
Förvaringskorg liten rosa
Disse fine kurvene fra Afroart er supre til å slenge strikketøy, ullsokker og lego oppi.
  
Stolen er nesten lik en vi har som gyngestol - blir veldig hygg å sitte i foran peisen med pleddet.
Boksene kan romme sysakene mine tenkte jeg, eller kontorting/kortstokk/bilder/littlest pet shop..

Semi pendelen av designerduoen Bonderup & Thorup ble laget for IKEA.
Vi har en stor hvit utgave innpakket og klar i kjelleren. Spørs bare om den
får plass... Disse er fra Stilbyrån.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar